Callcenter manager uit Utrecht (provincie), met mbo opleiding

Dienstverlening
Marketing
Mbo
Soest
Leeftijd
61 jaar
Beroep
Callcenter manager
Dienstverband
Fulltime
Werkervaring
28 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
1993
Woonplaats
Soest
Provincie
Utrecht (provincie)
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
Mbo
Afstudeerjaar
1993
Start werk
Sterke eigenschappen
Ondernemend
Conventioneel
Sociaal
Getoetst werkdenkniveau: Mbo
IQ-niveau
Andere callcenter manager
Andere inwoners van de provincie Utrecht (provincie)
Eigenschappen:
Ik kan:
Deze beroepen spreken mij aan:
Ik ben ondernemend en conventioneel
Mijn kwaliteiten
Andere callcenter manager
Ik ben ondernemend
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Ondernemende mensen zijn snel enthousiast voor nieuwe (commerciële) kansen. Zij hebben de eigenschap om van een idee een succes te maken. Dat komt omdat ze het talent hebt om anderen te overtuigen voor nieuwe ontwikkelingen en de kansen die zij zien. Ondernemende mensen hebben ambitie en visie. Ondernemende mensen kunnen onrustig zijn, zaken soms maar half afmaken, teveel tegelijk willen doen.
Een opgeruimde omgeving en structuur in het leven, daar houden deze type mensen van. Conventionele types zijn zeer geordend. Het bijhouden van een administratie, inplannen van afspraken, controleren van andermans werk, organiseren van congressen ... het is precies waar ze goed in zijn. Ze weten van aanpakken en vinden alles altijd snel terug. Deze mensen doen wat je vraagt.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Callcenter manager uit Utrecht (provincie)
vo-opleiding • 2 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Utrecht (provincie)
hbo-opleiding • 7 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Utrecht (provincie)
mbo-opleiding • 28 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Utrecht (provincie)
vo-opleiding • 17 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Utrecht (provincie)
mbo-opleiding • 22 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Utrecht (provincie)
vo-opleiding • 4 jaar werkervaring