Customer service medewerker uit Friesland, met mbo opleiding
Gezondheidszorg/Welzijn
Administratief/Secretarieel
Mbo
Burgum
Leeftijd
43 jaar
Beroep
Customer service medewerker
Dienstverband
Fulltime
Werkervaring
13 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
2002
Woonplaats
Burgum
Provincie
Friesland
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
Secretaresse
Afstudeerjaar
2002
Start werk
Sterke eigenschappen
Ondernemend
Sociaal
Conventioneel
Getoetst werkdenkniveau: Mbo
IQ-niveau
Andere customer service medewerker
Andere inwoners van de provincie Friesland
Eigenschappen:
Ik kan:
Ik ben ondernemend en sociaal
Mijn kwaliteiten
Andere customer service medewerker
Ik ben ondernemend
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Ondernemende mensen zijn snel enthousiast voor nieuwe (commerciële) kansen. Zij hebben de eigenschap om van een idee een succes te maken. Dat komt omdat ze het talent hebt om anderen te overtuigen voor nieuwe ontwikkelingen en de kansen die zij zien. Ondernemende mensen hebben ambitie en visie. Ondernemende mensen kunnen onrustig zijn, zaken soms maar half afmaken, teveel tegelijk willen doen.
Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Customer service medewerker uit Friesland
uni-opleiding • 22 jaar werkervaring
-
Customer service medewerker uit Friesland
mbo-opleiding • 13 jaar werkervaring
-
Customer service medewerker uit Friesland
mbo-opleiding • 4 jaar werkervaring
-
Customer service medewerker uit Friesland
mbo-opleiding • 36 jaar werkervaring
-
Customer service medewerker uit Friesland
hbo-opleiding • 12 jaar werkervaring
-
Customer service medewerker uit Friesland
hbo-opleiding • 6 jaar werkervaring