Customer service medewerker uit Noord-Holland, met mbo opleiding

Ondernemend: 30%
Sociaal: 45%

Onderwijs en wetenschap

Overig

Mbo

Haarlem

Leeftijd

61 jaar

Beroep

Customer service medewerker

Dienstverband

Parttime

Werkervaring

28 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

1984

Woonplaats

Haarlem

Provincie

Noord-Holland

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1963

middelbare school

1980

MDS

1984

Afstudeerjaar
1984

1985

Start werk

2024

Sterke eigenschappen

Sociaal

★★★★★

Ondernemend

★★★★

Creatief

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Mbo

118

IQ-niveau

115

Andere customer service medewerker

Ik ben sociaal en ondernemend

Mijn kwaliteiten

Andere customer service medewerker

Ik ben sociaal

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Ondernemende mensen zijn snel enthousiast voor nieuwe (commerciële) kansen. Zij hebben de eigenschap om van een idee een succes te maken. Dat komt omdat ze het talent hebt om anderen te overtuigen voor nieuwe ontwikkelingen en de kansen die zij zien. Ondernemende mensen hebben ambitie en visie. Ondernemende mensen kunnen onrustig zijn, zaken soms maar half afmaken, teveel tegelijk willen doen.

Op zoek naar nieuwe personeel