Customer service medewerker uit Noord-Brabant, met uni opleiding

Conventioneel: 30%
Sociaal: 45%

Gezondheidszorg/Welzijn

Consultancy en beleid

Uni

Waalre

Leeftijd

36 jaar

Beroep

Customer service medewerker

Dienstverband

Fulltime

Werkervaring

2 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

2012

Woonplaats

Waalre

Provincie

Noord-Brabant

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1988

middelbare school

2005

Gezondheidswetenschappen

2012

Afstudeerjaar
2012

2013

Start werk

2024

Sterke eigenschappen

Sociaal

★★★★★

Conventioneel

★★★★

Analytisch

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Uni

135

IQ-niveau

115

Andere customer service medewerker

Ik ben sociaal en conventioneel

Mijn kwaliteiten

Andere customer service medewerker

Ik ben sociaal

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Een opgeruimde omgeving en structuur in het leven, daar houden deze type mensen van. Conventionele types zijn zeer geordend. Het bijhouden van een administratie, inplannen van afspraken, controleren van andermans werk, organiseren van congressen ... het is precies waar ze goed in zijn. Ze weten van aanpakken en vinden alles altijd snel terug. Deze mensen doen wat je vraagt.

Op zoek naar nieuwe personeel