Callcentermedewerker uit Groningen (provincie), met mbo opleiding
Dienstverlening
Consultancy en beleid
Mbo
Stadskanaal
Leeftijd
54 jaar
Beroep
Callcentermedewerker
Dienstverband
Parttime
Werkervaring
17 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
2010
Woonplaats
Stadskanaal
Provincie
Groningen (provincie)
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
MBO3
Afstudeerjaar
2010
Start werk
Sterke eigenschappen
Sociaal
Ondernemend
Creatief
Getoetst werkdenkniveau: Mbo
IQ-niveau
Andere callcentermedewerker
Andere inwoners van de provincie Groningen (provincie)
Eigenschappen:
Ik kan:
Ik ben sociaal en ondernemend
Mijn kwaliteiten
Andere callcentermedewerker
Ik ben sociaal
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.
Ondernemende mensen zijn snel enthousiast voor nieuwe (commerciële) kansen. Zij hebben de eigenschap om van een idee een succes te maken. Dat komt omdat ze het talent hebt om anderen te overtuigen voor nieuwe ontwikkelingen en de kansen die zij zien. Ondernemende mensen hebben ambitie en visie. Ondernemende mensen kunnen onrustig zijn, zaken soms maar half afmaken, teveel tegelijk willen doen.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Callcentermedewerker uit Groningen (provincie)
mbo-opleiding • 3 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Groningen (provincie)
vo-opleiding • 6 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Groningen (provincie)
bo-opleiding • 6 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Groningen (provincie)
vo-opleiding • 5 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Groningen (provincie)
vo-opleiding • 8 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Groningen (provincie)
hbo-opleiding • 6 jaar werkervaring