Klantenservice medewerker uit Limburg, met mbo opleiding

Sociaal: 30%
Conventioneel: 45%

Financiële dienstverlening

Administratief/Secretarieel

Mbo

Heerlen

Leeftijd

35 jaar

Beroep

Klantenservice medewerker

Dienstverband

Fulltime

Werkervaring

7 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

2007

Woonplaats

Heerlen

Provincie

Limburg

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1988

middelbare school

2005

Kappersopleiding

2007

Afstudeerjaar
2007

2008

Start werk

2024

Sterke eigenschappen

Conventioneel

★★★★★

Sociaal

★★★★

Ondernemend

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Mbo

114

IQ-niveau

114

Andere klantenservice medewerker

Ik ben conventioneel en sociaal

Mijn kwaliteiten

Andere klantenservice medewerker

Ik ben conventioneel

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Een opgeruimde omgeving en structuur in het leven, daar houden deze type mensen van. Conventionele types zijn zeer geordend. Het bijhouden van een administratie, inplannen van afspraken, controleren van andermans werk, organiseren van congressen ... het is precies waar ze goed in zijn. Ze weten van aanpakken en vinden alles altijd snel terug. Deze mensen doen wat je vraagt.

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Op zoek naar nieuwe personeel