Callcentermedewerker uit Limburg, met mbo opleiding
ICT
Produktie/Techniek
Mbo
Heerlen
Leeftijd
47 jaar
Beroep
Callcentermedewerker
Dienstverband
Fulltime
Werkervaring
10 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
2002
Woonplaats
Heerlen
Provincie
Limburg
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
MBI
Afstudeerjaar
2002
Start werk
Sterke eigenschappen
Ondernemend
Sociaal
Analytisch
Getoetst werkdenkniveau: Mbo
IQ-niveau
Andere callcentermedewerker
Andere inwoners van de provincie Limburg
Eigenschappen:
Ik kan:
Deze beroepen spreken mij aan:
Ik ben ondernemend en sociaal
Mijn kwaliteiten
Andere callcentermedewerker
Ik ben ondernemend
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Ondernemende mensen zijn snel enthousiast voor nieuwe (commerciële) kansen. Zij hebben de eigenschap om van een idee een succes te maken. Dat komt omdat ze het talent hebt om anderen te overtuigen voor nieuwe ontwikkelingen en de kansen die zij zien. Ondernemende mensen hebben ambitie en visie. Ondernemende mensen kunnen onrustig zijn, zaken soms maar half afmaken, teveel tegelijk willen doen.
Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Callcentermedewerker uit Limburg
vo-opleiding • 4 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Limburg
mbo-opleiding • 3 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Limburg
vo-opleiding • 12 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Limburg
uni-opleiding • 5 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Limburg
mbo-opleiding • 15 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Limburg
mbo-opleiding • 19 jaar werkervaring