Customer service medewerker uit Limburg, met mbo opleiding

Sociaal: 30%
Analytisch: 45%

Gezondheidszorg/Welzijn

Overig

Mbo

Weert

Leeftijd

48 jaar

Beroep

Customer service medewerker

Dienstverband

Fulltime

Werkervaring

12 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

1997

Woonplaats

Weert

Provincie

Limburg

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1976

middelbare school

1993

Account Management

1997

Afstudeerjaar
1997

1998

Start werk

2025

Sterke eigenschappen

Analytisch

★★★★★

Sociaal

★★★★

Ondernemend

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Mbo

114

IQ-niveau

115

Andere customer service medewerker

Ik ben analytisch en sociaal

Mijn kwaliteiten

Andere customer service medewerker

Ik ben analytisch

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Analytische mensen willen weten hoe alles werkt en dit bij voorkeur wetenschappelijk aangetoond zien. Dat betekent dat ze niet snel genoegen nemen met een onvoldoende onderbouwd antwoord en alles vaak tot in detail zelf uitzoeken. Deze mensen zijn nieuwsgierig, leergierig en hebben graag controle. Zij analyseren bestaande producten en processen, met het doel om deze te verbeteren.

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Op zoek naar nieuwe personeel