Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie), met uni opleiding

Analytisch: 30%
Sociaal: 45%

Overheid

Consultancy en beleid

Uni

Utrecht

Leeftijd

44 jaar

Beroep

Helpdeskmedewerker

Dienstverband

Fulltime

Werkervaring

2 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

2007

Woonplaats

Utrecht

Provincie

Utrecht (provincie)

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1980

middelbare school

1997

Criminologie

2007

Afstudeerjaar
2007

2008

Start werk

2024

Sterke eigenschappen

Sociaal

★★★★★

Analytisch

★★★★

Ambachtelijk

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Uni

135

IQ-niveau

114

Andere helpdeskmedewerker

Ik ben sociaal en analytisch

Mijn kwaliteiten

Andere helpdeskmedewerker

Ik ben sociaal

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Analytische mensen willen weten hoe alles werkt en dit bij voorkeur wetenschappelijk aangetoond zien. Dat betekent dat ze niet snel genoegen nemen met een onvoldoende onderbouwd antwoord en alles vaak tot in detail zelf uitzoeken. Deze mensen zijn nieuwsgierig, leergierig en hebben graag controle. Zij analyseren bestaande producten en processen, met het doel om deze te verbeteren.

Op zoek naar nieuwe personeel