Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie), met uni opleiding
Overheid
Consultancy en beleid
Uni
Utrecht
Leeftijd
44 jaar
Beroep
Helpdeskmedewerker
Dienstverband
Fulltime
Werkervaring
2 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
2007
Woonplaats
Utrecht
Provincie
Utrecht (provincie)
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
Criminologie
Afstudeerjaar
2007
Start werk
Sterke eigenschappen
Sociaal
Analytisch
Ambachtelijk
Getoetst werkdenkniveau: Uni
IQ-niveau
Andere helpdeskmedewerker
Andere inwoners van de provincie Utrecht (provincie)
Eigenschappen:
Ik kan:
Deze beroepen spreken mij aan:
Ik ben sociaal en analytisch
Mijn kwaliteiten
Andere helpdeskmedewerker
Ik ben sociaal
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.
Analytische mensen willen weten hoe alles werkt en dit bij voorkeur wetenschappelijk aangetoond zien. Dat betekent dat ze niet snel genoegen nemen met een onvoldoende onderbouwd antwoord en alles vaak tot in detail zelf uitzoeken. Deze mensen zijn nieuwsgierig, leergierig en hebben graag controle. Zij analyseren bestaande producten en processen, met het doel om deze te verbeteren.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie)
mbo-opleiding • 6 jaar werkervaring
-
Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie)
vo-opleiding • 5 jaar werkervaring
-
Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie)
vo-opleiding • 20 jaar werkervaring
-
Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie)
bo-opleiding • 2 jaar werkervaring
-
Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie)
hbo-opleiding • 2 jaar werkervaring
-
Helpdeskmedewerker uit Utrecht (provincie)
hbo-opleiding • 5 jaar werkervaring