Callcenter manager uit Overijssel, met mbo opleiding
Overheid
Overig
Mbo
Almelo
Leeftijd
36 jaar
Beroep
Callcenter manager
Dienstverband
Fulltime
Werkervaring
6 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
2010
Woonplaats
Almelo
Provincie
Overijssel
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
Marketing en Communicatie. Commercieel buitendienst medewerker.
Afstudeerjaar
2010
Start werk
Sterke eigenschappen
Sociaal
Creatief
Ondernemend
Getoetst werkdenkniveau: Mbo
IQ-niveau
Andere callcenter manager
Andere inwoners van de provincie Overijssel
Eigenschappen:
Ik kan:
Deze beroepen spreken mij aan:
Ik ben sociaal en creatief
Mijn kwaliteiten
Andere callcenter manager
Ik ben sociaal
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.
Creatieve mensen houden niet van vaste structuren. Dit type mensen zijn echte dagdromers. Zij houden ervan om te fantaseren. Het resultaat van het werk inspireert anderen en brengt altijd vernieuwing mee. Creatieve mensen zijn gevoelig voor kleuren, vormen en geluiden in hun omgeving. Zij laten zich niet makkelijk sturen en hebben moeite met hiërarchie.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Callcenter manager uit Overijssel
vo-opleiding • 2 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Overijssel
mbo-opleiding • 14 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Overijssel
mbo-opleiding • 8 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Overijssel
mbo-opleiding • 2 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Overijssel
mbo-opleiding • 9 jaar werkervaring
-
Callcenter manager uit Overijssel
hbo-opleiding • 13 jaar werkervaring