Customer service medewerker uit Noord-Holland, met vo opleiding

Sociaal: 30%
Ondernemend: 45%

Financiële dienstverlening

Personeel/Organisatie

Vo

Hoofddorp

Leeftijd

44 jaar

Beroep

Customer service medewerker

Dienstverband

Parttime

Werkervaring

13 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

1997

Woonplaats

Hoofddorp

Provincie

Noord-Holland

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1980

middelbare school

1997

Helpende welzijn

1997

Afstudeerjaar
1997

1998

Start werk

2024

Sterke eigenschappen

Ondernemend

★★★★★

Sociaal

★★★★

Conventioneel

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Vo

103

IQ-niveau

115

Andere customer service medewerker

Ik ben ondernemend en sociaal

Mijn kwaliteiten

Andere customer service medewerker

Ik ben ondernemend

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Ondernemende mensen zijn snel enthousiast voor nieuwe (commerciële) kansen. Zij hebben de eigenschap om van een idee een succes te maken. Dat komt omdat ze het talent hebt om anderen te overtuigen voor nieuwe ontwikkelingen en de kansen die zij zien. Ondernemende mensen hebben ambitie en visie. Ondernemende mensen kunnen onrustig zijn, zaken soms maar half afmaken, teveel tegelijk willen doen.

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Op zoek naar nieuwe personeel