Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie), met mbo opleiding
Dienstverlening
Kwaliteit, Arbo en milieu
Mbo
Biervliet
Leeftijd
48 jaar
Beroep
Callcentermedewerker
Dienstverband
Parttime
Werkervaring
18 jaar
Afstudeerrichting
Type C
Afstudeerjaar
1995
Woonplaats
Biervliet
Provincie
Zeeland (provincie)
Rijbewijs
Leidinggevend
Actief op zoek naar werk
middelbare school
Meao
Afstudeerjaar
1995
Start werk
Sterke eigenschappen
Conventioneel
Sociaal
Ambachtelijk
Getoetst werkdenkniveau: Mbo
IQ-niveau
Andere callcentermedewerker
Andere inwoners van de provincie Zeeland (provincie)
Eigenschappen:
Ik kan:
Ik ben conventioneel en sociaal
Mijn kwaliteiten
Andere callcentermedewerker
Ik ben conventioneel
Mijn kwaliteiten
Dat betekent...
Een opgeruimde omgeving en structuur in het leven, daar houden deze type mensen van. Conventionele types zijn zeer geordend. Het bijhouden van een administratie, inplannen van afspraken, controleren van andermans werk, organiseren van congressen ... het is precies waar ze goed in zijn. Ze weten van aanpakken en vinden alles altijd snel terug. Deze mensen doen wat je vraagt.
Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.
Op zoek naar nieuwe personeel
-
Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie)
vo-opleiding • 18 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie)
mbo-opleiding • 10 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie)
vo-opleiding • 17 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie)
anders-opleiding • 7 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie)
bo-opleiding • 12 jaar werkervaring
-
Callcentermedewerker uit Zeeland (provincie)
vo-opleiding • 3 jaar werkervaring