Callcentermedewerker uit Zuid-Holland, met uni opleiding

Sociaal: 30%
Analytisch: 45%

Gezondheidszorg/Welzijn

Directie/Management

Uni

Rotterdam

Leeftijd

35 jaar

Beroep

Callcentermedewerker

Dienstverband

Parttime

Werkervaring

5 jaar

Afstudeerrichting

Type C

Afstudeerjaar

2014

Woonplaats

Rotterdam

Provincie

Zuid-Holland

Rijbewijs

Leidinggevend

Actief op zoek naar werk

1988

middelbare school

2005

Geneeskunde

2014

Afstudeerjaar
2014

2015

Start werk

2024

Sterke eigenschappen

Analytisch

★★★★★

Sociaal

★★★★

Ondernemend

★★★

Getoetst werkdenkniveau: Uni

135

IQ-niveau

113

Andere callcentermedewerker

Ik ben analytisch en sociaal

Mijn kwaliteiten

Andere callcentermedewerker

Ik ben analytisch

Mijn kwaliteiten

Dat betekent...

Analytische mensen willen weten hoe alles werkt en dit bij voorkeur wetenschappelijk aangetoond zien. Dat betekent dat ze niet snel genoegen nemen met een onvoldoende onderbouwd antwoord en alles vaak tot in detail zelf uitzoeken. Deze mensen zijn nieuwsgierig, leergierig en hebben graag controle. Zij analyseren bestaande producten en processen, met het doel om deze te verbeteren.

Interesse in andere mensen staat bij sociale mensen centraal. Zij staan altijd voor iedereen klaar. Daar krijgen zij een goed gevoel van. Het zijn de kleine dingen een dag helemaal goed kan maken. Deze mensen hebben geduld. Ze hebben moeite om ‘nee’ te zeggen. Soms vergeten ze om hun eigen wensen te bewaken. Je komt hen vaak tegen in de gezondheidszorg, maar ook als receptioniste.

Op zoek naar nieuwe personeel